torsdag 7. mars 2013

G O O D N E W S


Disse bildene kommer tror jeg dere kommer til å se flere steder i dag -
Ikea lanserer nemlig ett helt nytt kjøkkensystem! 
Ett hav av muligheter for individuell tilpasning, og bedre 
plassutnyttelse - og mange nye og fine fronter, dette ser lovende ut. 

Jeg liker spesielt godt de brede skuffene på 100 cm, og at du kan ha 
to skuffer i høyden i stedet for tre. At man kan skreddersy innredningen, 
og at nå plassen blir enda bedre utnyttet ved at 
sokkelen blir lavere er veldig positivt.








Foto via Ikea

Jeg gleder meg til å se nærmere på dette kjøkkensystemet. 
Ikea Metod lanseres i Norge 15.april, frem til da kan du se 
flere inspirerende bilder og lese mer her.


Fin torsdag!






Ikea are launching a new range of kitchens,
and I think the design looks great. Can´t wait to se them
at the warehouse! Here you can see more.



6 kommentarer:

  1. Supersnyggt verkligen. De kan. När jag i framtiden ska köpa mig ett hus och renovera har jag alltid tänkt mig IKEA-kök. Känns som att de kommer med många olika lösningar och man får ändå bra mycket snyggt för pengarna!

    Trevlig torsdag!

    SvarSlett
  2. Hi Elisabeth, it's my first visit at you're blog, I really love it, you have a new follower!
    If you like, you may want o visit mine once? Homemarit.blogspot.nl

    I'm from the Netherlands, have a great day!

    SvarSlett
  3. Spennende! Nå har vi jo akkurat satt opp nytt kjøkken da, men kommer sikkert mye flott stæsj og kjøkkensaker for oss som ikke skal bytte innredning også ;-)

    SvarSlett
  4. Hurra for Ikea når det gjelder gode løsninger på kjøkkenet, det er alf og omega. Vi har et kjøkken med høy og hjørneskap ala standard 90-talls der det meste forsvinner bakerst i skapet og aldri dukker opp igjen fordi det er så vanskelig å holde orden der. Men den dagen vi eier noe selv, da går turen til Ikea ;)

    SvarSlett
  5. Hmmm, spennende!
    Jeg som har sååå lyst på nytt kjøkken:)

    SvarSlett
  6. Härliga bilder du bjuder på. Läckert. Gillar.
    Kram på dig
    Eva

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!