onsdag 20. februar 2013

R E P R I S E


Jeg ser litt ekstra på boligannonsene nå, 
og denne fra Alvhem i Göteborg er en av de fineste.
Neste uke skal vår egen leilighet fotograferes for å legges ut for salg,
og jeg gleder meg til å style og gjøre den klar for visning!









Men i dag får visningsforberedelser ligge litt, 
sol og trilletur frister mer :-)

Fin onsdag!






All time favourite-inspiration in homes for sale,
by Alvhem Mäkleri in Sweden. Soon our own apartment will be
for sale as well, and I´m looking foreward to do the styling.


7 kommentarer:

  1. God tur i solen..den skinner på meg og!!
    Og jeg vil ha dette gulvet..så nydelig:)

    God klem til deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Oh yes, en drøm av ett gulv det der!

      Herlig med solskinnsdager, måtte det bli
      mange, mange fler : )
      KLEM

      Slett
  2. Ja, den där lägenheten alltså.. SÅ himla fin!
    Älskar sovrummet! Som alla andra;)

    Ser fram emot att få se ditt fina hem, för visst delar du med dig annonsen sen?:)

    Trilletur? hmm vet nog inte vad de betyder. Skidor? Skridskor?
    Nåja, en skön tur i solen låter härligt!! NJUT!!
    Kram /A

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Ja det soverommet er virkelig vakkert..
      virkelig nydelig stylet!
      Annonsen legger jeg selvfølgelig ut link
      til, spennende å se hvordan den blir når jeg ikke
      har full kontroll på bildene selv ; )

      Trilletur er bare en gåtur med barnevognen : )
      Det var herlig med solskinnet vi har hatt i dag!

      Håper du har hatt en fin dag,
      KLEM

      Slett
  3. 100% partidaria de los hogares blancos.

    SvarSlett
  4. LEKKERT!! Kunne flytta rett inn ;)

    Ha en fin Torsdag,
    Klem Klem♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!