Bo Bedre / BoligPluss-logoer

onsdag 6. februar 2013

P R I N T


Fine print i sort/hvitt fra One must dash,
med detaljer og tekster som i hvertfall får meg til å smile!
(..de har ett print i rosa óg.)



Foto via One must dash


To dyktige svenske jenter, Anki Josefsson & Anneli Sandström står bak
One must dash - jeg håper vi ser mer spennende fra disse to.


Håper du har en fin onsdag!






Love the prints from One must dash,
I think one ore two would be nice in our new house : )
Hope you have a wonderful day!



10 kommentarer:

  1. I love them too!!!
    ALL!!!
    xoxo

    SvarSlett
  2. Kule, likte dem godt! Har nettopp bestilt et print i Sverige som jeg gleder meg kommer;) Litt forandring på bildelisten kommer hos meg;) Lei disse sommerfuglene som alle har;) Klem

    SvarSlett
  3. Beautiful prints.

    Warm wishes, Mea

    SvarSlett
  4. Tack snälla Elisabeth, det ser jättefint ut!

    Tata, one must dash
    /Anki

    SvarSlett
  5. Så fine plakater!
    Må ta en nærmere titt skjønner jeg:)
    Fin kveld til deg

    SvarSlett
  6. Hei, Morsomme blikkfang! klem Siv:-)

    SvarSlett
  7. Oi, de var fine! De rosa slo litt an hos meg da :)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for tipset - nydelige prints!!
    Klem klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!