Bo Bedre / BoligPluss-logoer

lørdag 2. februar 2013

L Y K K E L I T E N


Vi gjør noen små endringer på gutterommet her hjemme nå,
men noe består. Det første verset av "Lykkeliten" i glass og ramme
kan vi utenat alle sammen, etter å ha sunget det hver kveld 
i tre og ett halvt år. Like koselig er det alikevel å bli minnet
på at det er vår lykkeliten som ligger her og sover : )



foto © elisabeth heier


Jeg elsker at dagene blir lengre og lysere,
det er ikke bare meg som begynner å 
få energien tilbake vel?

Håper du får en solfylt og
nydelig helg!






We are doing some small changes in the boys
room, but some things are still going strong.
One of them are the beautiful lyrics of the 
norwegian lullaby "Lykkeliten", wich 
I sing for my son every night.





13 kommentarer:

  1. Oh, I like this striped cat. A very fashionable cat :)

    SvarSlett
  2. Stilig bamse! :) Har du laget trykket selv eller kjøpt det? Veldig fint iallefall!
    Fin helg til deg også!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Bella,
      og beklager sent svar.
      Jeg har laget trykket selv : )

      Fin kveld til deg!

      Slett
  3. Så fiiint ♥
    Ja, når det begynner å bli lysere, kombinert med
    flekker av bar asfalt og solskinn....nesten så en får en
    følelse av at våren er her...litt i alle fall :)
    Ha en god helg, søte!
    Klem *veronika

    SvarSlett
  4. Jeg begynner også og merke at ettermiddagene er lysere, og deilig er det. Jeg gleder meg til og være ute igjen med ungene. Særlig etter barnehagen;) Fine detaljer på soverom til Ole. Når overtar dere huset? Fin lørdag til dere....her ventes det besøk av en venninne med unger.

    SvarSlett
  5. Ja, det är underbart att känna solen värma i ansiktet!
    Här har de faktiskt varit vårväder i veckan, än om de nog är länge kvar till den "riktiga" våren kommer hit..Brukar dröja till April/Maj här i Jämtland..

    Så fint han har de på sitt rum! Älskar den coola katten/nallen:)

    Ha en fin lördag!
    /A i Östersund

    SvarSlett
  6. Diktet/sangen er nydelig!
    Nydelig bilder av gutterommet!

    SvarSlett
  7. For et vakkert gutterom sammen med en vakker sang:)

    SvarSlett
  8. Elsker at det blir lysare, eg kjenner at eg er på veg ut av dvalen. At energien er på veg tilbake, og det er så deilig! Me har snille svigerfar på besøk, han hjelper oss med å bytta ut alle innerdørene og å legga nytt golv i gangen :-) Litt etter litt blir det sånn som me vil ha det :-) Men ja, støvete og rotete blir det. Ikkje til å komme vekk i frå det.

    Ha ein herlig søndag!

    Klem Eli

    SvarSlett
  9. Så nydelig barnerom!! :)
    Og takk for at du minnet meg på den fine barnesangen..

    Håper du har hatt en fin helg og er klar for en ny uke!

    KLem

    SvarSlett
  10. Utrolig flott og lyst rom, nydelig bilde med lykkeliten :)
    god søndagskveld!
    klem Mari :)

    SvarSlett
  11. Nydelig glimt av guttebassrommet! Så koselig med nattasangtradisjon! Her går det mest i Helene harefrøken for tiden, men det skifter jevnt og trutt - ingen fast sang med andre ord.
    Klem klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!