Bo Bedre / BoligPluss-logoer

mandag 18. februar 2013

L O N G I N G


Februar er en måneden jeg bare lengter.
I det øyeblikket jeg tror at nå - nå er det endelig slutt 
på snø og slaps, da laver snøen ned igjen.
Jeg vil ha vår jeg.
Men inne, der blomstrer det!



Foto © elisabeth heier

Så i går ble de avblomstrede Magnoliagrenene som fortsatt har mange 
grønne blader enkel bordpynt på middagsbordet. Vårlig som bare det : )
Dekkebrikker og servietter fra Tine K/Designstjerner.
(..og fineste Cecilie inspirerte til denne borddekkingen.)

Håper du har hatt en fin helg,
god mandag!






I´m longing for spring, and what feels more like it
than branches with green leaves on?
Wish you a wonderful start of the week!



18 kommentarer:

  1. Jeg lengter også etter vår...om jeg gjør!!! Fine bilder, likte godt vasen med grønn kvast oppi....herlig! Bordbrikkene er kjempe fine...;) Klem i fleng.

    SvarSlett
  2. Enkelt, rent, lyst og nydelig!:)
    fin dag til deg:)
    klem nina

    SvarSlett
  3. Dette synes jeg var veldig lekkert og delikat ♥ Her bader vi i sol om dagen, men minusgrader og hauger av snø også. Nesten så jeg blir overrasket om vi blir kvitt all denne snøen før vinteren kommer igjen ;)

    Ønsker deg en fin mandag Elisabet :)

    SvarSlett
  4. The simpler, the beautifuller ! Hug Barbara

    SvarSlett
  5. La simpleza y la belleza se juntan en estas fotografías.
    Bss

    SvarSlett
  6. Jeg vil også ha våååår.. Helst i går.. Er dritlei av minusgrader, slaps, regn og snø..

    SvarSlett
  7. Hi Elisabeth,

    I send you an email. Sorry if I insist but we have editorial time to respect.

    Dropbox is ok.

    Grazia Caruso for CasaFacile magazine

    SvarSlett
  8. Kunne ikke sagt det bedre selv!
    Bildene var virkelig et friskt pust på en gråværsdag som dette.. :)
    Takk for at deler og inspirerer.. Falt pladask for vasene dine, hvor kan jeg få tak i en slik lekker sak? Håper på svar :)

    Fin ukestart til deg
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Tusen takk : )
      Vasene er fra Tine K, husker ikke hva strl
      heter, men det er den minste.

      Ønsker deg en fin uke og!
      Klem

      Slett
  9. Hei, Nydelig inspirasjon hos deg som alltid:-) klem Siv:-)

    SvarSlett
  10. Lekkert! Greiner er vakre i alle former, synes jeg. Med og uten blader og ikke minst når de er i knopp. Ha en flott mandag. Her ser vi knapt hverandre for tåka. Innevær med god samvittighet.

    SvarSlett
  11. I knooow, har det slik jeg og:)
    Nå vil jeg ha bar asfalt og småsko ♥
    Lekkert dekket!

    (PS: ikke helt rett plass og flytte om du ikke liker snø lenge Elisabeth, hihi:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha! Men på Nittedal er snøen hvit!
      Ikke brun som den er i gatene her ;-) ..og da er
      den ikke så ille.

      Ha en nydelig uke!
      KLEM

      Slett
  12. Åja, jeg vil også ha vår nå. Drømmer jeg også om det.
    Vakre magnoliakvister! Og vakkert dekket bord!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  13. Å som jeg gleder meg til vår! hører fuglesang ute nå, får alltid vårfeeling av det :) Jeg gikk igjennom bloggen din i går (igjen :), får alltid masse inspirasjon gjennom den :) Her samles/kjøpes/spares det til interiørsnacks og leilighet. Har hentet en masse inspirasjon fra bloggen din, det er slik jeg vil at leiligheten min skal se ut :) Det jeg har kommet fram til nå er at jeg også skal bruke tolix krakk til nattbord. Med tanke på at jeg ikke kommer til å ha en 'mega' leilighet, så kan det være greit med møbler som har flere bruksområder. feks som nattbord og som ekstra sitteplass ved spisebord når det trengs :)
    Men det jeg lurte på, jeg skal ha en jielde bordlampe på den hvite tolix krakken, så jeg lurte på hva du hadde valgt av farge. hvit, messing eller en knall farge_?
    Super spent på ditt svar :)

    Ha en flott uke!
    Hilsen Nina

    SvarSlett
  14. Oops. Mente krom, ikke messing :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Nina!
      Så utrolig hyggelig med en slik tilbakemelding : )
      Møbler som har flere bruksområder er virkelig lurt,
      og en tolix-krakk vil du nok ikke angre på.
      Jeg bruker min til mye!
      Jielde som lampe på krakken høres kjempefint ut -
      det står en slik på ønskelisten min óg : )
      Til hvit krakk ville jeg valgt krom, tidløst og veldig fint.
      Kult med en knall farge, men for min egen del er jeg redd
      jeg hadde gått lei etter en stund.

      Lykke til med leilighet og innredning!
      Fin uke til deg,
      klem Elisabeth : )

      Slett
    2. Takk for svar :)
      Og jeg er enig med deg. Farger er litt risikabelt, man kan fort gå lei. Og da føler jeg at man kan heller ha billige tinger i farger, mens de som koster mer i mer klassiske farger.
      Takk for hjelpen :)
      Gleder meg forresten til å se bildene til boligannonsen. Lykke til med salget :)
      Hilsen Nina

      Slett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!