fredag 15. februar 2013

H U S


Her drømmes det om hus, (planlegger, gledes og 
planlegges mer!) og husformen er hot i interiøret óg.
Jeg har laget min egen lille variant over arbeidsbordet
av tavlestickers. Fin som bakgrunn for familiebildene!




Foto © elisabeth heier


Familiebildene kjenner kanskje noen av dere igjen,
de ble tatt av dyktige Helena Krekling/Kreklingphoto før jul.

Ha en nydelig fredag!






 The house-shape is popular right now, and I made my own
little house of chalkboard-stickers. Perfect as a 
background for the familyportraits! 


12 kommentarer:

  1. Så flott! Inspirert!
    ønsker deg en fin start på helga:)
    klem nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy Nina! Tusen takk.
      Fin helg til deg óg : )

      Elisabeth

      Slett
  2. A wonderful workplace.
    Have a nice weekend.

    Warm wishes, Mea

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you Mea : )
      Wish you a wonderful
      weekend!

      Slett
  3. Lekre bilder fra arbeidsplassen din, Elisabeth.
    Stilig tavlestickers! Likte den veldig godt!

    Ønsker deg ei god helg
    Hos oss prøver vi å komme over influensaviruset som har herjet så altfor lenge i hjemmet...
    God klem Tonje

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Tonje!
      De tavlestickersene har jammen
      meg mange bruksområder, og akkurat nå
      passer det meg fint å ikke male i og med at
      vi snart skal selge : )

      God bedring til dere,
      håper helgen blir fin!

      Klem Elisabeth

      Slett
  4. Hei, vi vil bare tipse om at det har kommet ny bryllupsblogg i Norge - stikk en tur innom til oss for magisk og unik inspirasjon! Du kan også like oss på facebook http://www.facebook.com/pages/The-Norwegian-Wedding-Blog/420545134702185 :-)

    Med Hilsen
    Lisa

    SvarSlett
  5. Fantástico espacio de trabajo.
    Impresionante luminosidad

    SvarSlett
  6. Tusen takk Elisabeth! Det var hyggelig å høre :) Det er det som er gøy, å finne de merkene som ikke alle nettbutikkene har. Å få Tom Dixon med på laget er bare begynnelsen. 2013 kommer til å bli mindblowing! Hyggelig å se deg raskt på Storo... sorry at jeg var så stresset:) Zara spør stadig om når vi kan besøke deg, så jeg ringer deg snart.

    // Klem Linda

    SvarSlett
    Svar
    1. Gleder meg til å se hva som kommer Linda!
      Jeg vet det blir bra : )

      ..også gleder jeg meg til besøk.
      Ha en fin helg!

      Slett
  7. Lekkert lekkert:)masse inspirasjon:)
    Hvor er det tigerprintet fra?:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk : )
      Printet er fra RK Design.

      Elisabeth

      Slett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!