Bo Bedre / BoligPluss-logoer

mandag 4. februar 2013

Akkurat nå

..lar jeg meg inspirere av dette vakre huset i Danmark.
Det snør ute, og vårfølelsen fra forrige uke er byttet ut med 
trangen til å krype opp i sofaen med saueskinn og myke puter.

Jeg faller alltid for boliger der lyset flommer inn,
og sammen med designklassikere og vakre personlige 
detaljer blir dette helt perfekt. 



Foto Mikkel Adsbøl via Femina.dk


Flere bilder kan du se her.


Fin mandag!






Right now I´m inspired by this
 beautiful Danish house. I love the light, 
the furniture and the personal details. 
See more here.




17 kommentarer:

  1. ett aledeles nydelig hjem, sier som carrie i SATC: Hello, I live here! *fnis*

    Håper alt er bra med deg,
    klem

    SvarSlett
  2. Jaaa, dette var ein deilig heim! Likte spesielt godt bokhyllene der bøkene såg litt tilfeldig plasser ut. Så stemningsfullt! For ikkje å snakka om lyset, deilig!

    Hadde vore veldig koselig å treffa deg att også, Elisabeth. Eg liker deg :)

    I dag har eg heimekontor med sjuk storebror som spydde i natt. Då er det lov å blogga litt i lunsjen ;-)


    Klem Eli

    SvarSlett
  3. Nydelig hjem!
    Innom for å ønske deg ei god ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Haha, jeg ler:)))
    Hadde lastet ned de samme bildene for å lage et inspirasjonsinnlegg, men da dropper jeg det;)
    Disse bildene traff meg også mitt i hjertet, både interiør og eksteriør:)
    Femina.dk har noen av de fineste interiørreportasjene synes jeg....:)

    KLEM

    SvarSlett
  5. Så nydelig det var!! :))

    Ønsker deg en god uke videre!
    Klem fra Henriette (ny følger) :)

    SvarSlett
  6. Ja, vi er tydelig flere som liker Femina.dk ;) Dette falt også jeg for!

    Ønsker deg en deilig start på en ny uke.

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  7. Nydelig nydelig. Må ut å handle litt grønne friske planter merker jeg - vårfølelse i anmarsj :)

    Ha en fin mandag

    Klem Lene

    SvarSlett
  8. Ja vilket fint ljus,fina fönster!
    Och gosiga plädar..

    Ibland kan de va rätt skönt med innesittarväder.. Då kan man läsa bloggar och surfa runt efter inspiration utan dåligt samvete;)

    Ha en fin vecka!
    /A

    SvarSlett
  9. Dette huset er så fiiiint!

    Digger bildet med bokhyllene og den smårutede døren :)

    Kos deg inne i vinterværet!

    SvarSlett
  10. Oi, ja det var et lekkert hus!
    Forstår godt at du lar deg inspirere av det!
    NydeligFlott!!
    Ha en Super uke!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  11. Oj - så fint! For ikke å snakke om inspirerende!
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  12. Jeg skjønner godt hva du mener. Her oppe i nord har vi så mye snø nå at jeg nesten er litt redd den ikke forsvinner til våren ;)

    Håper du har hatt en fin ukestart Elisabeth og takk for fin inspirasjon ♥ Jeg har forresten byttet bloggadresse og håper du vil følge meg videre på moonbeamsandcloudberries.blogspot.no :)

    Mandagsklem fra Therese

    SvarSlett
  13. Å, for et hjem!
    Så flott og så inspirerende :-)
    Klem

    SvarSlett
  14. Helt herlig! Smart med masse hyller rundt døren, også DEN lysekronen da. Som et smykke i rommet.

    Fin ny uke til deg :)
    Signe

    SvarSlett
  15. gorgeous, elisabeth.

    loving especially the dark chairs for contrast.

    smiles to you.

    michele

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!