onsdag 23. januar 2013

TV-VEGGEN


..vis oss din tv utfordrer NIB i samarbeid med Ikea,
og her er min! Den minst bloggede veggen i leiligheten,
tror aldri tv´en har vært med på ett bilde jeg.







Her er det small-space-living for alt det er verdt, og veggen er fylt
med Bestå-skapene fra Ikea. Fungerer veldig fint, men jeg hadde nok
ikke valgt like mye skap nå. All oppbevaringsplassen er gull, og siden 
veggen alikevel huser det jeg ikke synes er ett praktmøbel så..





foto © elisabeth heier


To innlegg på samme dag, ikke hverdagskost
her men da jeg så at fristen på å delta i utfordringen gikk
ut i kveld måtte jeg jo hive meg rundt ;-)

Her kan du se de andre bidragene.


Fin onsdagskveld!





My tv-solution,
never been blogged before.
My contribution to the NIB/Ikea challenge : )



16 kommentarer:

  1. Det var en kul tv-vegg synes jeg, smart med skapene rundt!

    Stilige lekekasser under her også. Flink du er. Alt er så helhetlig og gjennomført!

    SvarSlett
  2. Ja, ikke bare bare å få disse monsterne til å skli fint inn.. Men TV må man jo ha, og jeg synes dere har fått det fint til! Oppbevaring er gull verdt ja!

    SvarSlett
  3. Love the whites in combination with wood :)

    SvarSlett
  4. Jättefin TV-vägg tycker jag! Smart med all förvaring. Såg att ditt och mitt bidrag hamnade bredvid varandra... :)

    SvarSlett
  5. Hei! synes det var en stilig og praktisk løsning:) Du har et veldig inspirerende hjem! ser du har en sort pinnestol til barn, vet du hvor jeg kan få tak på en slik? Hilsen kari

    SvarSlett
  6. Å jag vill oxå ha dom skåpen som tv- förvaring, tycker det är superfint!
    Nu blev jag ännu mer övertygad!
    Tack för din fina inspiration!

    /A

    SvarSlett
  7. Tv blir liksom aldri bra i interiøret. Jeg sliter med de sorte ledningene og boksene. Sukk!

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  8. Så stilig:) Virkelig kjekt med så mye oppbevaring også, en skikkelig fin tvløsning!:) Klem Kjersti

    SvarSlett
  9. Veldig fint altså:))
    Her er det nesten lik TV løsning;)
    Er ikke veeeeldig fan av for mye skap jeg heller, men her måtte vi rett og slett, har alt for lite oppbevaringsplass i huset, så disse er fulle:))

    Lekkert bidrag Elisabeth, som alltid!

    Ha en fin fin kveld :)

    SvarSlett
  10. absolutt nydellig... hvor er det grå saueskinnet fra? FINT!!

    SvarSlett
  11. Nice blog. I will keep visiting this website very often. I’m extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.
    My name is Thanh Le, i am the owner of blog Home Design Lover
    I'd be happy if you allow me to your blog list.

    SvarSlett
  12. Knallfint rett og slett!!
    Bestå-skapene er så enkle at det virker absolutt ikke "for mye". Oppbevaring er gull som du sier.
    Lykke til:)
    Klem klem

    SvarSlett
  13. Hei Sandra!

    Saueskinnet er fra Roar Pelsindustri
    i Sandvika : )

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  14. Så flott tv veggen din er :) Jeg synes disse skapene er veldig stilige jeg, siden veggene bak er hvite, så går det så i ett og stjeler ikke noe av fokuset :) Kan du jo allikevel velge hva du vil fremheve :D Elsker stilen din :)

    Ha en fin fin uke :)
    Klemmer

    SvarSlett
  15. Kjempefin (og praktisk!) tv-løsning:-)
    Er den delen som tv'en står på vegghengt? Hvordan er Bestå-serien å montere?

    SvarSlett
  16. When I originally commented I appear to have clicked the -Notify me
    when new comments are added- checkbox and from now on every time a comment is added I get four emails
    with the same comment. There has to be an easy method you are able to remove me from that service?
    Thanks a lot!

    My blog post: paydayloans

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!