Bo Bedre / BoligPluss-logoer

tirsdag 29. januar 2013

Tirsdagsinspirasjon


Jeg kom over disse fine bildene hos
Louise Roeog må bare dele de med dere.
Jeg har lenge likt produktene hun designer,
men her var det ikke bare de som stakk seg frem -
 både stylingen, fotoene.. alt er perfekt! 




foto via Louise Roe


Bokstavene over hadde vært perfekt på arbeidsrommet, 
lignende kan man kanskje få tak i hos Fil de Fer.
(du vet ikke om noen norske butikker som kan ha..?)



Fin tirsdag!




Just came across these beautiful photos 
at Louise Roe.dklove it all!





6 kommentarer:

  1. Vakre bilder å se en tirsdagsmorgen!
    KONTOR bokstavene var skikkelig stilige!
    Og jeg likte den kalenderen veldig godt!!!
    Ha en NydeligFlott dag!!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  2. SÅ snyggt!
    Dom där burkarna kanske man skulle ta och köpa..
    Men man vill ju ha lika på många som på bilden för att få rätta effekten:)
    Hmm.. Jasnygga är dom iallafall!
    Tack för fin inspiration!

    Hoppas du får en fin vecka!
    Kram /A i Östersund

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder!
    Jeg falt helt for glasskrukkene med sort lokk:-)

    Usikker på hvor du kan få tak i bokstavene, men hva med å lage noen selv? :-)

    Fin tirsdag til deg!

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  4. Louise Roe er en stor favoritt!!
    Lekre bilder ♥

    SvarSlett
  5. Ååå drømme! De kontor-bokstavene var skikkelig kule :-)

    Ha en fin dag, deilig ute nå ikke sant ;-)

    SvarSlett
  6. Stilig og lekkert!
    Tusen takk for inspirasjon:)
    Klem klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!