Bo Bedre / BoligPluss-logoer

onsdag 16. januar 2013

K J Ø K K E N D R Ø M M E R



Med nytt år kommer trangen til å fornye,
og i år er det kanskje spesielt siden jeg er midt oppe i "prosjekt-
nytt hus". Og det er mange drømmer her..!

Collage Elisabeth/foto produsentene/Morten Holtum
Kjøkken-via French by design, lampe-Le Broom crystal bulb, brett-Ferm Living,
tallerken-Studiolav, treprodukter-Andrea Brugi, håndkle-Louise Roe, stol-Thonet.




Hadde jeg snublet over en vintage Thonet nå.. eller
fått en i bursdagsgave ;-) (Du kan ønske deg en som treåringen sier..!)
Den sammen med noen pasteller, Andrea Brugis veldig fine
produkter, krystallpærene og den tykke marmorplaten på kjøkkenet, perfekt!


Fin onsdag!




Planning and dreaming of my new kitchen.
 If I could pick whatever I wanted this would be it.. : )


16 kommentarer:

  1. Herlige kjøkkendrømmer, og nydelig collage. Fint å ønske seg ting, smart treåring! :)

    SvarSlett
  2. Super blogg! Gir meg masse inspirasjon til huset vi skal bygge! Kan jeg spørre om du vet fargekoden til støvrosa/aprikosfargen? Perfekt til kjøkkenet!!!

    Mvh Camilla Aasen Mæland

    SvarSlett
  3. Lekkert med betonggulv også!
    jeg drømmer også om nytt kjøkken...og det er mye som frister;)
    ønsker deg en fin dag:)
    klem nina

    SvarSlett
  4. Hei Camilla,

    og tusen takk : )
    Det rosa brettet er fra Ferm living, men det
    ser litt ut som en fargeprøve ja..!
    Enig, den er kjempefin og ville gjort seg på
    veggen og. Går sikkert ann å scanne fargen, eller finne
    en NSC-kode som er lik.
    Lykke til!

    Elisabeth

    SvarSlett
  5. Oj for et fint moodboard, Elisabeth! Ja, dette ser ut til å kan bli et nydelig kjøkken - håper du får alt du ønsker deg :)

    PS: Kjøkkenhåndklene fra Louise Roe har jeg på tilbud i webshoppen nå til 199 DKK ;)

    Ha' en kjempefin dag! Klem; Heidi

    SvarSlett
  6. Hei, Ja gjør som 3-åringen og lag deg ønskeliste til kjøkkenet som du henger opp på dagens kjøkken og vips så blir du inspirert hver dag:-) klem Siv:-)

    SvarSlett
  7. WOW!!!!
    Så fint collage!
    Skulle oxå kunna tänka mig allt!
    Du har verkligen känsla!


    Kika gärna förbi hos oss, idag bjuder vi på barnrumsinspiration:)

    /A

    SvarSlett
  8. ååå
    ja, takk til alt! love it ;)

    er så spent, og gler meg til å sjå korleis dykk får det i det nye huset :)

    -klemklem

    SvarSlett
  9. Fantastiske kjøkkendrømmer!!
    Elsker benkeplaten:)
    Og Thonet'en.... sukk ... ♥

    SvarSlett
  10. Elsker alt !! Ønsker meg alt men spørs om lommeboken samarbeider !

    SvarSlett
  11. Oops, brett var det visst, ja;-) da er det ut for å handle det i alle fall! Og scanne fargen går jo! Takk for svar!

    Camilla

    SvarSlett
  12. Hei Søta.....
    Så kult, hm....... er det ikke sånn kjøkkenet i Waldemar Thranes gate blir også..... he he neida, men digger det! Tar gjerne imot litt tips når vi skal sette igang. Og ja Thonet stolen er et must og marmor og......

    Flink du er, fin dag! Håper vi kanskje ses i løpet av helga?

    Stor klem

    SvarSlett
  13. Helt nydelig! Skal spares på til kjøkkenet skal fornyes :-)

    SvarSlett
  14. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  15. Herlige kjøkkendrømmer!
    Kjøkkenet er det morsomste rommet å planlegge synes jeg!

    Spennende med hus, da :D Gleder meg til fortsettelsen!

    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!