Bo Bedre / BoligPluss-logoer

fredag 11. januar 2013

Hylleplass


Jeg er glad i de åpne hyllene på kjøkkenet, 
og muligheten til enkelt å kunne skifte uttrykk.
Fra jul med småkaker, kongler og stjerner - til januar og 
rene former igjen. Og når vi snakker om former - o´lykke da jeg 
kom over to pappesker med det fine hvite serviset vårt fra Iittala
til salgs på finn rett før jul. Kupp!










foto © elisabeth heier


Akkurat nå gjør detaljene i tre det ellers 
sort/hvite kjøkkenet litt lunere.
L I K E R : )


Fin fredag!






I love having open shelves in my kitchen.
By changing the display I can easily 
change the whole expression.


20 kommentarer:

  1. Det er så fint med åpne løsninger, men blir det ikke støvete?? Her legger støvet seg bare jeg snur meg rundt! Kanskje det bare er her, hi hi!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe lekker med åpne hyller. Hadde det selv i gamlehuset. Savner det. Men forhåpentligvis nytt hus og nye muligheter snart. :)

    Herlige bilder!
    Ønsker deg en fin helg. Klem

    SvarSlett
  3. Så nydelig med åpne hyller,du har det så fint:)
    Fine helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Impresionantes fotografías. Me cautiva el color y la luz.
    Buen finde

    SvarSlett
  5. Veldig pent!
    Liker så godt hvit porselen og treverk.
    Fint at ikke alt er skjult, men at noe kan få stå å vise seg litt fram.
    Det liker jeg :)

    *Mari*

    SvarSlett
  6. Lekkert!
    Eg har også veldig sansen for opne hyller og harfjerna eit par skapdører på kjøkkeet for å få det.
    Ha ei kjempefin helg!
    Mari-)

    SvarSlett
  7. Herlig blogg - mange nydelige bilder fra et vakkert hjem. Liker stilen! :) God helg!

    SvarSlett
  8. Hei Elisabeth!

    Er så enig med deg! Åpne hyller er genialt (og delikat)!
    Lekkert hos deg :)

    Ha en kjempe fin helg!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  9. Nydelig! Nyter bildene dine!

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  10. Nydelig!
    God helg til deg:)

    Klem

    SvarSlett
  11. Hei på deg.
    Nydelige bilder fra kjøkken hyllene dine!!
    Veldig kjekt med noen åpne hyller på kjøkkenet, jeg er så glad for mine også :)
    Ønsker deg en riktig fin fin helg.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  12. Åpne hyller er GULL!
    Må jo vise frem alt det fine vi har i skapene:))

    Fine detlajer ♥

    SvarSlett
  13. You can finally go to have a look to http://www.flair-magazin.de/interior/artikel/decoration-ideas-for-your-home-diy-tipps.html! Hope you will like ! ;) Have a great saturday!

    SvarSlett
  14. Åh vilken fin blogg och vackert hem du har!!! Lägger till dig på min blogglista, för hit återkommer jag! :)
    Kram Jessica

    SvarSlett
  15. Du har så fint kjøkken :)
    Så også at du har dualit brødristeren. Den er bare knall stilig! Ønsker meg en slik selv :) men jeg har hørt litt ymse kritikker av den, at den brenner fort brødet osv. Så jeg tenkte jeg skulle høre med noen som faktisk har den :) er du fornøyd med din? Er den verdt prisen?
    Ha en flott helg!
    Hilsen Nina :)

    SvarSlett
  16. L i k e r jeg også ! Vil også ha åpne hyller !! Det er jo så dekorativt. Delikate bilder :-)

    SvarSlett
  17. Hei Nina!
    Jeg er veldig fornøyd med brødristeren fra Dualit.
    For meg så har designet helt klart mye å si på denne,
    jeg ville ha den fremme - det som står inne i skap blir sjeldent brukt her i huset.

    Ifht innstilling av tid må en vel bare prøve seg frem som på andre brødristere, har ikke opplevd det som ett problem.

    Klem Elisabeth : )

    SvarSlett
  18. Åpen løsning på kjøkkenet er sååå fint..angrer for at vi ikke gjorde alt heeelt åpent i vårt... Satser på at du sikkert planlegger det i neste kjøkken også :) Gleder meg til å se altså!

    SvarSlett
  19. Takker for svar :)
    Og enig med deg, det som står i skap blir sjeldent brukt. Og designet på dualit er bare rålekkert. Leste bare noen tester der den ikke kom så godt ut. Men vil tru det er som du sier, man må bare prøve seg fram :)

    SvarSlett
  20. Det er lite som er bedre enn kupp:)
    Skulle gjerne ha pusset opp kjøkkenet vårt kjenner jeg og byttet ut mange overskap med hyller. Men siden mannen er svært glad i kjøkkenet slik det er nå og det bare er 6 år gammelt må jeg vel bare smøre meg med tålmodighet;)
    Klem klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!