Bo Bedre / BoligPluss-logoer

onsdag 2. januar 2013

Goodbye 2012


Jeg er mer enn klar for ett nytt år, 
og kan nesten ikke vente med å komme i gang.
Huset vi skal overta, planlegging av det,
tanker om jobb når permisjonen er ferdig..
2013 blir året!

 Men en liten oppsummering av året som har gått
er på sin plass først : )








I januar får en kommende storebror "nytt" rom,
og sengen min farfar lå i som liten får nytt liv hjemme hos oss.
Jeg fyller rundt år..! og blir intervjuet i Dagbladet om
hvordan utnytte plassen best mulig når
du bor på liten plass.









I februar slår nesting-instinktet virkelig inn, og alt må være klart til mars.
Sånn for å være sikker på at vi skal ha nok å fylle tiden med setter jeg i gang
med oppussing av entreén, rydder det som ryddes kan og oppdaterer 
arbeidsplassen. Får 3.plass med bildet mitt i Øyeblikk.net sin
fotokonkurranse der temaet er "hvitt".








Say no more,
lille Sophia blir født den 21.mars.
..ja, også blir heldigvis mannen ferdig med 
entreén ; )



Foto © elisabeth heier



April og påske i heimen.
..begynner å kjenne litt på behovet for
 mer plass, og flytter rundt - mer enn noen gang!




2012 har bestått av ett hav av
nye opplevelser, noen utfordringer -
men mest av alt glede.

Glede over ett nytt liv,
over å ha en fin familie rundt meg,
over alle hverdagsøyeblikk..

og over bloggen og alle dere som følger,
kommenterer og inspirerer.


De fire neste månedene kommer i morgen : )




God onsdag med
nytt år og nye muligheter!





My summary of the first four months of 2012.
Nesting and preparing for the little 
babygirl that was born 
in march.



7 kommentarer:

  1. Så utrolig mange fine bilder.
    Du har virkelig fått til mye flott i 2012 :)!!

    Godt nytt år!

    Klem!
    *Mari*

    SvarSlett
  2. Fantastiske øyeblikker ♥
    Jeg er glad jeg traff deg på min beste helg i 2012: Interiør messe og håper vi ses i år også :)

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  3. What a beautiful summary. And the April reminds us right back because already thinking about Easter :))))
    A good year 2013 for you.
    Yna

    SvarSlett
  4. Så koselig med oppsummering!
    Gleder meg til å se igjen bildene og lese om de 4 neste mnd også:)
    Ha en flott dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Alltid spennendes med et nytt år foran oss :)
    Måtte det bli et supert et...
    Lekre bilder av ditt nydelige hjem..og jeg gleder meg veldig til å følge deg inn i det nye huset...

    God klem !!

    SvarSlett
  6. Herlige oppdatering fra et flott år med mange store begivenheter.

    Tusen takk for alle gode år i 2012. Jeg setter stor pris på deg skal du vite, og håper vi sees snart i det nye året. :)

    Ønsker deg et vakkert 2013!

    Varm klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  7. Et flott tilbakeblikk Elisabeth!!
    Herlige bilder:)
    Gleder meg til de neste 4!

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!