Bo Bedre / BoligPluss-logoer

mandag 7. januar 2013

From Within


2.januar røk julen ut,
og ingen ting føltes bedre der og da enn en lys rosa pute
i sofaen sammen med de nydelige tulipanene 
jeg hadde fått noen dager tidligere.

Januar er rosa,
frisk og full av blanke ark : )






Temaet i NIB-utfordringen denne måneden er "from within".
 Som jeg grublet på den inntil motivet plutselig var der mens jeg bar ut 
de siste restene av julepynt. Med mange av favorittene; den gamle marokkanske 
puffen jeg til slutt fikk kjøpe fra skobutikken på Arkaden for en liten evighet siden, 
Kubus-lysestaken, Pluss-puten, paljettputen jeg drømte om ett helt år før den ble min.. 
Og Coulson Macleod-bildet jeg fikk til 30-årsdagen i fjor.

Også rosa da. Jeg kan ikke tenke meg 
noe finere akkurat nå.









foto © elisabeth heier


Kjenner det kribler i magen over nytt år!
Hos NIB kan du se alle de andre fine bidragene i
månedens utfordring.


Fin mandag!
..og tusen takk for alle herlige 
tilbakemeldinger på årskavalkaden!




 This months NIB-challenge is called "from within", 
and this is my contribution. Me - right here, right now.




24 kommentarer:

  1. Kjære Elisabeth, synes du skaper et fint interiør "within" jeg...veldig deg, rene linjer med en dæsj orientalsk. Den mixen liker jeg godt. Vakkert med den rosa puten som ligger tilfeldig i sofa, det gir et ekstra fint uttrykk på bildet for meg. Ellers er kvalitet på bildene superfine. Flink Elisabeth....jeg hiver meg nok på jeg også i siste liten. Morsom utfordring da en kan tolke den vidt. I dag feires 4 åringen her hjemme.

    SvarSlett
  2. Så friskt og fint, nesten litt vårlig!
    Masse lykke til :)

    SvarSlett
  3. Nydelig bilder! Rent og delikat !
    Lykke til!
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig bidrag, fineste du!! Flinkis :-)

    Haha, jeg er litt usikker på om det er positivt at hun husket oss?? ;-)

    Klem :-)

    SvarSlett
  5. thanks for your share!!
    keep posting and happy blogging!!

    SvarSlett
  6. Nydelig bidrag Elisabeth!!
    Rosa er virkelig januar, helt enig:))
    Elsker de herlige skattene som du har måttet "kjempe" for og vente på, sånt er from within ♥

    Lykke til!!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Så delikat! Vakkert innlegg, rett og slett. Liker lyset i bildene.

    *Mari*

    SvarSlett
  8. For et flott bidrag!!! Nydelige detaljer og farger! LOVE!

    SvarSlett
  9. Nydelig bidrag!
    Lyst og friskt i stua di, som et nytt år med blanke ark...
    Den puffen likte jeg!!
    God klem og ønske om ei fin uke til deg
    Tonje

    SvarSlett
  10. Kjempefine bilder! Ditt er rosa, mitt er mintblå, og ellers føler jeg det nye året våres både er lyst og fint og dust.

    Ønsker deg en ny fin uke!

    Klemmer!

    SvarSlett
  11. Hei.

    Superfine bilder. Lys og fresh stemmning!

    Katrine

    SvarSlett
  12. Nydelig bidrag! Vårlig, friskt og vakkert!
    Ha en fin dag. Her sitter jeg og venter på en håndverker som skal komme for a skifte noen vinduer. :)

    SvarSlett
  13. Fantastiske bilder og et fantastisk bidrag :-)
    Herlig med en frisk start på året og lyse tider i vente.
    Ha en flott mandag :-)

    SvarSlett
  14. Supert bidrag, veldig deg!

    Tulipaner og litt farger er deilig nå, og roooosa er jo aldri feil ;-)

    Klemmer!

    SvarSlett
  15. Nydelig! Akkurat i min fargeskala. Så rent, lyst og delikat. Lykke til med bidraget ditt. Håper du kommer langt :)

    EVA

    SvarSlett
  16. Hei, Herlig bilde - helt deg! klem Siv:-)

    SvarSlett
  17. Lekkert, friskt og nydelig!!
    Masse lykke til:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  18. Kjempefint bidra Elisabeth! :)
    Ønsker deg en fin kveld.
    -Henriette

    SvarSlett
  19. Et nydelig bidrag, Elisabeth!!!!!
    Kjente meg plutselig veldig klar for våren! :)
    Sikler veldig på det bildet ditt også gitt!
    Lykke til og en fin, ny uke til deg, fina!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  20. Hei,
    så vakre bilder:) Jeg blir lett og glad når jeg ser på de.
    Supert bidrag
    Masse lykke til:)

    SvarSlett
  21. Hello! I just wanted to say that I adore your blog. I stumbled upon it.....and I just love your unique and refreshing style. Absolutely beautiful!
    ~Heather
    RestlessOasis.blogspot.com

    SvarSlett
  22. Herlig bidrag:)vårstemning:)hvor er den fine lyserosa puten fra?:)

    SvarSlett
  23. Tusen takk : )
    Puten er fra Himla, i lin.

    Klem Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!