mandag 14. januar 2013

F A V O R I T T E R



Hver gang Tine K slipper ny kolleksjon går pressebildene på rundgang
her i bloggland. Jeg lar meg imponere igjen, når jeg nesten trodde jeg var litt lei 
så fornyer de seg og har en helt egen evne til å følge trendene på sin måte.
Dere har sikkert sett bildene allerede, men her er mine favoritter : )





Oppbevaringsglass og kurv, 
nødvendigheter på nytt kjøkken..!










Dette må jo være en barstol i bambus?!
Da har jeg i så fall funnet den perfekte til kjøkkenøya : )
..de nye geometriske mønstrene nedenfor sammen med blek rosa 
og kobber,  g l e d e r  meg til dette kommer i butikk!



Foto Tine K Home




Her hjemme er vi i full gang med å pakke ned og rydde ut med tanke på
visning av leiligheten. Selv om det enda er en stund til så er det godt å komme
i gang. Og enda bedre er det å drømme seg litt vekk i inspirasjon til 
nytt hjem når pappeskene står i stabler rundt meg. 


Fin mandag!






Once again I´m impressed by this seasons new collection by Tine K Home.
I found some favourites that will fit perfect in our new home : )




11 kommentarer:

  1. Helt enig:) tine k er favoritt!
    nydelige de "fletta" trefata/skålene...og oppbevaringskrukkene er bare lekre!
    ønsker deg en fin start på uka:)
    klem nina

    SvarSlett
  2. Det blir så spennende å flytte å planlege alt!! Veldig fine bilder!! Klem Alice

    SvarSlett
  3. Man blir jo bare ikke lei...
    God klem til deg på en mandag!!

    :)

    SvarSlett
  4. Jepp, they did it again;)
    Så mye lekkert!!

    SvarSlett
  5. Du vet hva jeg vil si her....:):) Elsker alt;)

    SvarSlett
  6. Å, ja takk, de kommer alltid med noen nye fristelser. Klarer vel neppe å stå i mot nå heller.

    Ha en vakker start på uken, skjønne deg!


    klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  7. Ja visst är de en kollektion med några must haves:)

    Vill bara säga att ni har de såååååååå Fint!
    Ska bli kul att följa er resa med huset.
    Kika gärna in på vår nystartade blogg.
    Du är en av våra inspirationskällor!

    /A

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder, så man må jo bare like!;)
    LEKKERT!:)

    ....blir så spennende å følge med i flytteptosessen og ordning i deres nye bolig! Med deg "bak spakene" kommer det nok til å bli lekkert der også:)

    Ønsker deg en fin uke videre!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Skriver på iphonenen, då blir litt knot ser jeg;) hihi:)
    ...men du forstår nok hva jeg mener;)

    Klem igjen

    SvarSlett
  10. Det er alltid noe å ønske seg fra Tine K. Jeg ser det er mye å glede seg til :)

    Håper du har det fint!
    klem Nina

    SvarSlett
  11. Knall!
    Tine K er en stor favoritt her også, stadig noe nytt som havner på ønskelisten:)
    Godklem fra Kristin

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!