Bo Bedre / BoligPluss-logoer

fredag 4. januar 2013

DEL III


..bare fire måneder igjen av 2012, 
hvor har tiden blitt av liksom? Litt greit å lage en oppsummering 
og, for å se hvor mye som har skjedd i løpet av året. En ting er i hvertfall
sikkert, bloggen har ført med seg positive opplevelser i fleng, nye venner
 og opplevelser som sitter godt fast inne i hjertet. 





September dreier seg om permisjonsliv, hverdag og den store 
"hvor-skal-jeg-få-plass-til-alt"-kabalen. Jeg flytter enda mer rundt på ting, 
Sophia er med (soving er oppskrytt) og med all omorganiseringen jeg holder 
på med er det stort sett bare jeg som finner frem i kjøkkenskapene ; )

Jeg tar med hele familien på interiørmesse i Bergen,
og treffer mange jeg føler jeg har kjent en evighet for første gang.
Interiørbloggere er rett og slett verdens hyggeligste mennesker!
..etterlengtet faglig påfyll kommer og godt med.








I oktober deltar jeg i NIB-utfordringen der temaet er bad.
Og VINNER!! Jeg blir så utrolig glad og lever litt på det enda : )
Det sorte skapet i gangen blir endelig hvitt, og jeg begynner å tenke på jul.








I november finner vi endelig drømmehuset, og ingen er mer glad enn oss
når megleren ringer for å fortelle at den andre budgiveren ikke er med lenger.
Ha det bra fritid, og heisann oppussing ; )

Jeg får galleriplass hos NIB i utfordringen denne måneden,
viser frem adventskalenderen jeg har laget - også hos NIB : )
..og, som om ikke det var nok så holder jeg ett lite inspirasjonsfordrag om
julegaveinnpakking på bloggtreffet hos Maxbo.




foto © elisabeth heier


Desember er bloggemåneden over alle,
i hvertfall for meg : ) Leiligheten dukker opp både her og der i media.
Det er kjempestort å ha mine egne bilder på trykk i det tyske magasinet 20 Private
Wohnträume, og på Klikk.no er jeg i godt selskap med andre dyktige bloggere som
viser frem julepyntede hjem. Får galleriplass hos NIB i denne månedens utfordring óg : )


For ett fantastisk år!
Jeg er veldig takknemlig for at dere er innom meg
og legger igjen en liten kommentar eller sender meg en mail,
  uten dere ville det blitt lite blogging. 
T A K K !



..the best is yet to come,
jeg er så klar for
 2013!!





The last four months of 2012 I am constantly moving things 
around, we need a bigger place and finally - in november we buy the house of our dreams.
Preparing for christmas is fun, and through NIB I get the oppurtunity to 
inspirate others with my adventcalendar and giftwrapping.



16 kommentarer:

  1. ...sukk.. igjen ♥
    Du er helt fantastisk god med kamera!!
    Og på styling selvfølgelig:)

    SvarSlett
  2. Helt fantastisk oppsummering, har kost meg med kalvakaden din. Du inspirerer virkelig!! Så satser vi på at vi treffes snart! :)

    SvarSlett
  3. En veldig fint blog!! Godt Nytt År!! Klem Alice

    SvarSlett
  4. Kjempefin oppsummering! Er veldig glad for at jeg har blitt kjent med deg! :)

    SvarSlett
  5. Hei! så flott blogg du har! Nå har jeg kost meg her inne med dine flotte bilder! Du er dyktig med kameraet! Hvilken fotoredigeringsprogram bruker du?
    Jeg er ny blogger og legger bare ut uredigerte bilder. Jeg ønsker meg et fotoredigeringsprogram, men hvilken er bra og enkelt på samme tid?
    Noen tips? Bilder fascinerer meg og du har klart å skape en stemning i bildene dine som jeg liker. Nydelige fotos her! Jeg kommer tilbake!
    Klem

    SvarSlett
  6. Så koselige årssammendrag du har laget, nydelige bilder!

    Har kost meg masse med å klikke meg igjennom alle kjøkkeninnleggene dine, tenker på å utvide vårt. Deres er så flott, det gir en slik delikat følelse :-)

    Klem!

    SvarSlett
  7. Er det muulig lissom... Å ta så vakre, vakre bilder! Elsker dem!

    Jeg GLEDER meg til å følge deg inn i 2013, vakre kvinne!!

    SvarSlett
  8. Så vakkert og nydelig vettu!! Jeg tror jeg kunne ha sett på bilder fra leiligheten deres i en evighet! Så innmari inspirerende og lekkert!
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. Ah, de bildene dine altså, Elisabeth!! Drukner i dem!! De er sååå fine :-)

    Så koselig å endelig få møtt deg :-) Håper det blir tid til nye sprell med deg i 2013!

    Klem

    SvarSlett
  10. Hei Monica!
    Takk for alle fine ord : )

    Jeg bruker Photoshop til redigering av bilder,
    det finnes ett hav av muligheter i programmet
    men en kan også velge å bruke det på en "enklere"
    måte. Har ikke noe særlig erfaring med
    andre fotoredigeringsprogrammer desverre..

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  11. fantastisk oppsummering av en herlig bloggeår hos deg! må bare hive med på det de andre her sier, at du er helt rå på å ta flotte bilder. Jeg er fortsatt i lære fasen der!! og du er til stor inspirasjon. KLem Line

    SvarSlett
  12. fantastisk oppsummering av en herlig bloggeår hos deg! må bare hive med på det de andre her sier, at du er helt rå på å ta flotte bilder. Jeg er fortsatt i lære fasen der!! og du er til stor inspirasjon. KLem Line

    SvarSlett
  13. fantastisk oppsummering av en herlig bloggeår hos deg! må bare hive med på det de andre her sier, at du er helt rå på å ta flotte bilder. Jeg er fortsatt i lære fasen der!! og du er til stor inspirasjon. KLem Line

    SvarSlett
  14. Hei! Jeg lurer bare på hva fonten du har brukt i denne kollasjen heter?

    SvarSlett
  15. Hei Karine

    Det er en Ali Edvards font, og heter CK alis hand official, husker ikke helt om det var en gratisfont eller ikke men du finner den sikkert via Google.

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  16. Hei Karine

    Det er en Ali Edvards font, og heter CK alis hand official, husker ikke helt om det var en gratisfont eller ikke men du finner den sikkert via Google.

    Klem Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!