Bo Bedre / BoligPluss-logoer

mandag 21. januar 2013

B O R D E T


Jeg viste ett lite glimt av lørdagens borddekking på 
Instagram (@elisabeth_heier), og her kommer fullversjonen.
Jeg brukte bestikk i bambus, servietter og duk i lin, enkelt hvitt servise,
og rosa blomster. Og med levende lys på bordet er det ikke så mye
mer som skal til for å skape god stemning : )








Bestikket og linservietten bandt jeg sammen 
med grov hyssing - enkelt og naturlig.







foto © elisabeth heier


Borddekking i siste liten før gjestene kom, 
ustrøket duk.. og servietter - men fint alikevel. 
Lin må jo ikke strykes, synes jeg da : )


Også må jeg jo bare takke for alle koselige bursdagshilsener jeg fikk!
Jeg vokser definitivt ikke ifra den barnlige gleden ved å fylle år,
det er rett og slett like koselig hvert år : )



Fin mandag!






This was how I set the table for the dinnerparty at saturday.
Simple and natural, with linen, bamboo and pink flowers.




21 kommentarer:

  1. Så lekkert..
    Og lin er finest slik som her synes jeg...

    Vi har hatt en herlig rolig helg..lang løpetur i går i nydelig vinter vær..(21 km bare for å skryte litt..he he)

    Og ble stolt mor til NM mester i volleyball u16..hun kom hjem med buss fra Oslo i natt...Stor stas!!

    Ha en fin fin dag.

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så nydelig! Du er virkelig en mester på borddekking.
    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  3. Nydelig bord du har dekket til bursdagen din. Håper dere hadde en hyggelig middag. Så deilig med litt friske vårblomster!

    Er jo alltid like delikat og gjennomført hjemme hos deg, så jeg gleder meg bare til hvert innegg! ♥

    SvarSlett
  4. Hei.

    For ett fint bord. Likte veldig godt bestikket!
    Hvor har du fått tak i det??

    Gratulere også med bursdagen som har vært!

    Katrine

    SvarSlett
  5. Riktig så koselig!
    Og jeg er helt enig - lin må slett ikke strykes :)

    Ha en finfin ny uke,
    Signe

    SvarSlett
  6. Superkoselig! Lunt og fint:-) Er det servietter fra Himla?

    SvarSlett
  7. Fiintn:bruker du kamerabeller telefon når du tar bildene? Nydelig lys. Hvisbdu bruker tlf, hvilken redigeringsapp bruker du?

    SvarSlett
  8. Lekkert! Nydelige farger, og vakre bilder...Ha en super dag:)

    SvarSlett
  9. Nydelig! Enkelt, rent, naturlig og innbydende:) du kan borddekking! Ønsker deg fin start på uka:)

    SvarSlett
  10. Alltid så deilig å titte innom deg Elisabeth!
    Elsker bestikket!

    - Ida :)

    SvarSlett
  11. Nydelig bord hos deg :-) Er følger på instagram også, så det var moro å få se "fortsettelsen" her ;-)

    Jeg lurer på, holder bambusbestikket seg bra? Lekkert er det! Ha en fin dag :-) - Monica.

    SvarSlett
  12. Delikat og fint!!!! Og nydelige bilder!! **** Fin ny uke til deg!!

    SvarSlett
  13. Så fint, utrolig flott bestikk i tre!

    Gratulerer med overstått :-)

    SvarSlett
  14. Rett og slett nydelig!
    Så delikat og enkelt!

    SvarSlett
  15. Jeg bruker ofte lin ustrøket, synes det er rustikt og herlig. Av og til legger jeg også på duken mens den er våt, da blir det litt mer utglattet, men ikke helt strøkent. Nydelige bilder her i dag!

    SvarSlett
  16. Lekkert dekket Elisabeth!!
    Og gratulerer med dagen som var ♥
    Bursdag er en fiiiin ting:))

    SvarSlett
  17. Nydelig blogg Elisabeth! :) Klart jeg blir føger!!
    Gleder meg til å se framover, nydelige bilder.
    Ha ei fortsatt super helg, klem Henriette

    SvarSlett
  18. Så fint du har dekket på!
    Enig med deg; lin trenger ikke å strykes. Og med har jeg nå bestemt at jeg må skaffe meg hvite duker;)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  19. Hei Monica,

    det blir jo ofte litt av det samme
    på Instagram og her, hyggelig at du likte
    å få fortsettelsen : )
    Bestikket har holdt seg bra hittil, men jeg har ikke
    rukket å bruke det så mange ganger.
    Det er jo ikke all mat det egner seg like godt til.

    Fin kveld til deg,
    Elisabeth

    SvarSlett
  20. Hei Katrine/Frk Pastell

    Jeg kjøpte bestikket på Milla, men
    jeg har sett de har på Bolina og.
    Tror det er fra House Doctor.

    Ha en fin kveld,
    Elisabeth

    SvarSlett
  21. Hei anonym,

    jeg bruker ett Canon D550,
    og Photoshop til redigering.

    Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!