Bo Bedre / BoligPluss-logoer

tirsdag 4. desember 2012

Ø N S K E L I S T E


Noe av det jeg virkelig gleder meg til når vi kommer inn i hus og får mer
plass er å få ett eget arbeidsrom, og hva er vel bedre enn å starte 
planleggingen allerede nå? Jeg har laget en liten
ønskeliste med ting fra Hviit som vil 
være perfekt tilbehør der.




Foto produsentene//collage Elisabeth
1.Ferm Living, 2.NUD, 3.Louise Roe, 4.Konrad Dan Ipad-cover,
5.Facet/Camilla Brøyn, 6.Hay, 7.Håndlaget krakk fra Indonesia



Hviit har nettopp åpnet nytt showroom, og forrige uke var jeg så heldig
å få være med på åpningsfesten. Wow, så fint det er blitt!
Jeg kommer snart tilbake : )


Fin tirsdag!





Dette er ett bidrag til Hviit´s ønskelisteutfordring.




I´m looking forward to be having my own homeoffice - soon,
and theese are some of the accessories I would like to decorate with.
You´ll find everything at Hviit.no





7 kommentarer:

  1. For et nydelig hjem! Har beundret bildene dine i hele dag! Et slikt hjem drømmer jeg om.

    SvarSlett
  2. Herlig ønskeliste!! Kunne gjerne ha tenkt meg disse tingene selv jeg:)
    Btw; pepperkakedeigen din på instagram, send meg gjerne oppskrift på mail! Da blir jeg superglad:) min_lykke@hotmail.com
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Noen ønsker jeg og kunne ha tenkt meg ja:):)

    SvarSlett
  4. Härlig önskelista! Pläden var urläcker!

    Petra

    SvarSlett
  5. En lekker ønskeliste, kunne jammen tenkt meg alt selv :)

    Tvi tvi!

    SvarSlett
  6. Fine samlingen sin. Hviit er bare en helt herlig butikk.

    God helg! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!