Bo Bedre / BoligPluss-logoer

tirsdag 18. desember 2012

Getting there


Julekortskriving hver kveld i en uke, 
biscotti i ovnen klokken 11 på kvelden, de siste gavene -
den siste uken.. Noen som kjenner seg igjen?! 
Ambisjonene er det ingen ting å si på i hvertfall ;-)


Foto Elisabeth


..men så er det så koselig å holde på med alle forberedelsene da.
Så når jeg skrev at jeg skulle ha en masse tid denne siste uken
i forrige innlegg, så var jeg rett og slett litt ambisiøs der óg.
Men det kommer seg, og stuen er klar for jul : )

Håper du har fine førjulsdager!


..det har jeg, det går bare i ett!



I am still having a lot on my to do-list before christmas,
but I enjoy it. At least my home is ready for the holidays : )




14 kommentarer:

  1. Hehe, sånn er det her også.. Huset har vært klart lenge, men når det gjelder gaver og julekort, så har jeg litt jobb igjen ;) Men gidder ikke stresse, det er ikke noe moro ;)

    SvarSlett
  2. Utrolig vakkert hjemme hos deg, nå før jul som ellers :)
    Nyt siste resten av juleforberedelser, et helt år til neste gang!

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  3. Så fint bilde,du har det så fint:)stresser ikkje så masse her,men tar det med ro for jula kommer heldigvis allikevel:)
    Fine førjulsdager til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Det aller viktigste er gjennomført! Nå er det bare "det-jeg-får-tid-til"-listen som gjenstår.. det er jo bare det at den er så innmari mye kjekkere en "to-do" listen! Så det spørs om jeg ikke får det litt travelt disse dagene jeg også ;-D

    Herlig bilde.. JUUUUUL! :)

    Klemmer fra Ida

    SvarSlett
  5. i love this kind of tree!!!
    It`s very beautiful!
    lg
    lisanne

    SvarSlett
  6. Nydelig julestue dere har <3

    Ønsker deg fine dager, og kos deg med forberedelsene, min venn.

    Juleklem
    Nina

    SvarSlett
  7. Jeg trodde også for et par dager siden at nå kunne jeg puste ut, men så er det så innmari mye mer som skal ordnes. Jeg kommer ikke til å puste ut før på julaften;) Julekortene er ikke skrevet engang. Helt tragisk!

    Men jul blir det uansett :)

    Flink er du, Elisabeth!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  8. Leste bloggen til Anine Bing da jeg så et bilde jeg kjente igjen: http://blogg.mama.nu/aninebing/2012/12/16/julmys/

    :)

    SvarSlett
  9. Lika underbart fint som vanligt, alla delar i ditt hem är så fina!

    Önskar dig en fin vecka, kram Sabina

    SvarSlett
  10. Du er skjønn! Må være en fryd å ha husmoren Elisabeth i hus:-) Vi er i hvertfall veldig glade for julekortet som ble skrevet en sen kveld. Fnis. Her betaler mor regninger mens julekaramellene står og stivner. Skal innrømme at jeg nyter et glass rødt og har ro i kroppen. Kan det ha noe med at jeg var så lat at jeg droppet julekortene i år? Da hadde jeg tatt meg vann over hodet - totalt. Gleder meg til å vise frem huset på nyåret. Vi starter jo 2013 med dåp så det skal bli herrrlig å kunne få det overstått også, hihi.

    Kos deg med forberedelser! Masse klemmer

    SvarSlett
  11. Herlig stemning i stua di, Elisabeth! Fin forjulstid, kun 5 dager igjen, glede...

    SvarSlett
  12. Hei Elisabeth

    Nydelig bilde! Cedertrær er så vakre, synes jeg. Vi har et vi også, det har jeg flyttet ut i gangen nå for å få plass til juletreet som står klar i garasjen. Vi måtte ha et vanlig juletre også, mente mannen og barna. For hvor skulle de henge pynten de hadde laget på skolen? Hihi:)

    Ønsker deg en deilig desemberdag. Og en fin førjulstid
    KLem Tonje

    SvarSlett
  13. Fantastic beat ! I wish to apprentice while you amend your
    website, how can i subscribe for a weblog website? The account aided
    me a appropriate deal. I have been a little bit familiar of this
    your broadcast provided vibrant clear idea

    Feel free to visit my website - facebook sex

    SvarSlett
  14. Good write-up, I�m regular visitor of one�s web site, maintain up the nice operate, and
    It is going to be a regular visitor for a long time.


    my website ... facebook for sex

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!