Bo Bedre / BoligPluss-logoer

søndag 25. november 2012

Ø Y E B L I K K


Små glimt fra fotograferingen forrige søndag


Helena Krekling er fotografen, og vi hadde en kjempefin 
fotoshoot nede ved Åmodt bro - rett ved her vi bor. 

Jeg er så glad vi valgte å få tatt bilder av oss alle fire, 
og at hun har fanget øyeblikkene i mellom smilene også!








Foto Krekling Photo


Det ble så mange nydelige bilder,
og noen av de kommer på julekortene :-)


God søndag!



Our little family, moments captured by talented Helena Krekling -
precious memories for the future.




11 kommentarer:

  1. Nydelige bilder av en fin-fin familie!

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder Elisabeth!
    Ha en fin søndag...
    klem

    SvarSlett
  3. Nyyydelig gjen og fiiiin stemning her!! Fin søndag til deg og dine!! *

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder av en fin familie.♥
    Blir nok et bra julekort tenker jeg.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  5. Utrolig herlige bilder! Så kjekt å ha til senere, vi må ta familiebilder litt oftere.. :)

    SvarSlett
  6. Heihei, Jammen var det dere vi jogget forbi på broen :) Det så veldig familieidyllisk ut. Ha en fin førjulstid!

    SvarSlett
  7. finaste familien <3

    du kjem til å vere glad for at dykk har tatt familiebilder og, så verdifulle minner! og så fine som dei blei!

    håpar du har gode dagar, og kosar deg med husplanlegging og dine fine. eg merkar det er litt travlegare dette året enn i fjor då eg var i permisjon. nyt det! ;) målet mitt er at det skal roe seg litt her sjå oss nå når desember startar...

    -god klem til deg, vennen

    SvarSlett
  8. Nydelige og koselige bilder! Så naturlige og flotte!!
    Klem klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!