søndag 18. november 2012

Tyvstarter


Tidligere tviholdt jeg på at julen ikke startet før første desember,
men jeg må innrømme at i år har jeg allerede spist både julemarsipan,
hørt på julemusikk, handlet noen gaver og ..ja i det hele tatt
tyvstartet litt med all kosen!

..jeg er ikke den eneste eller?!






Foto Elisabeth 

Julekortfotografering står på planen i dag,
..jeg vet, jul, jul, jul ;-)


Ha en nydelig søndag!


Christmas is sneeking into our home 
a little early :-) And I enjoy every little bit of it.




13 kommentarer:

  1. Så koselig da :) Absolutt fint å forlenge desember litt da, den går jo så fort :)
    Her har jeg ikke startet noe særlig, annet enn å forberede det som skal presenteres på Maxbo om litt ;) Og det er jo julerelatert så ;)

    Men har siiiiklet på julemarsipanen allerede da, gleder meg :)

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Du er ikkje aleine ;) Eg har og byrja så smått. Eg likar denne tida, gleden over det som er i vente og litt sånn årets fyrste svibel, årets fyrste lytting til julemusikkfølelse... :)

    Lykke til i dag! Her er det passe vått, så me får prøve på noko innandørs.

    -god klem, min venn

    SvarSlett
  3. Herlige jul!
    Her har jeg tyvstartet en god stund nå hehe.
    Kjøpte marsipan på Ikea før helga.
    Det var noe av den beste marsipanen jeg har smakt!
    Har også planer om å få tatt bilder til årets julekort i dag. Bare det kan slutte å regne....
    OG at ungene vil samarbeide. Ikke alltid like lett å få storebro på 10 år til å være med på bilder lenger.
    Jentene er MYE mer glad i det ;-)

    Kos deg med fotoshoop og førjulsstemning!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  4. Jeg har også tyvstartet litt med jula;) Veldig fin pottesjuler du har, hvor er den fra?
    Ha en fin søndag:)

    SvarSlett
  5. Jul er det koseligste som finnes:)
    Er ikke så mye som minner om dette her enda, men stemningen kommer nok snart nå altså:)

    Jeg og lillesnupp har begynt med julekortlaging da, det er kos:)
    Hun og en venninne skal selge kort på julemarkedet, og trenger hjelp til produskjonen. Det er så koselig og sitte sammen og pusle med ting, mor og datter ♥ Hun har blitt tenåring, så man må benytte hver eneste mulighet:))

    Ha en koselig søndag:)

    SvarSlett
  6. Her bakte vi pepperkaker i går, og har allerede smugspist en del.. Hihi! Det er vel lov å begynne litt nå ;)

    SvarSlett
  7. Flott bileter du tek! :)
    Vi har nok tjuvstarta litt med jula her i gården også i år! Har både baka og ete opp pepperkaker, er godt i gang med julegåvene, og har vurdert både ein og to gongar å kjøpe svibler :) Har verkeleg planar om å kose oss i desember, og for å få til det må ein ha god tid :)

    Ha ein herleg søndag! :)

    SvarSlett
  8. hei elisabeth!

    så fin bloggen din er!
    Jeg skriver ikke så mye lenger, men hjelper min søster med hennes blogg;

    www.bursdagsmamma.blogspot.com

    stikk gjerne innom og kikk!

    lykke til med hus, det er superkoselig, og trygt og godt for barna.

    -henriette, concept interiors

    SvarSlett
  9. Jeg har faktisk kommet langt avgårde med julegavehandelen...herlig :) Har smugspist litt pepperkaker...men det andre må jeg vente med :)

    PS: minner om GIVEAWAY inne hos meg...kom og bli med alle ;)

    Klem Lene

    SvarSlett
  10. Hei Elisabeth, jeg har begynt med svibler og juleroser. Juleroser er noe av det nydligste jeg ser....jeg fikk tak på en som er nesten rød/sort i fargen på lørdag;) Ellers vakre bilder av blomst i knopp.

    SvarSlett
  11. Desember kommer litt plutselig på meg i år grunnet mye på jobbfronten for tiden. Men jeg har likevel kjøpt inn de fleste julegavene samt sendt inn julekortbilder til fremkalling:)
    Tenker likevel at selve pyntingen må vente til iallefall kjøkken og stue er rundvasket, forhåpentligvis i løpet av neste uke:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  12. Du er ikke den eneste :)
    I disse mørke månedene må vi ha lov til å kose oss lit ekstra, også før jul. Også er det jo ikke sååå lenge igjen heller nå da!

    Du tar forresten utrolig flotte bilder, så lyse og fine til tros for at det er så mørkt ute.

    Klem Elise

    SvarSlett
  13. Hei Marianne : )
    Potten er fra Tine K

    Klem Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!