torsdag 22. november 2012

P A P I R


..jeg synes gaveinnpakking er noe av det beste å gjøre
i førjulstiden, og koser meg med å legge litt ekstra tid i dekoren.
Bildene er fra i fjor, for først må jo gavene kjøpes inn -
og jeg er ikke helt i mål der enda ;-)






Foto Elisabeth



Det trenger ikke være avansert for å bli fint,
gråpapir, tape, hyssing - enkle tags
 og stempler er ting jeg
har brukt mye. 


Gleder meg til å sette i gang med årets innpakking :-)


Fin torsdag!


..og tusen, tusen takk Ida som ville dele oppskriften på
behandling av furugulv - på ekte dansk måte :-)
Håper jeg får brukt den i det nye
huset etter hvert!



Planning this years giftwrapping for christmas I found the pictures of the
gifts from a year back. White, black and nature in different
combinations. Simple and beautiful.


14 kommentarer:

  1. Beautiful wrapping, simple and nice colours. Just white, black and wood.
    Thanks for the share, have a good day
    Greets Martine
    (www.martinevianen.blogspot.nl)

    SvarSlett
  2. Enkelt og fint! Blir en del gaver å pakke inn her også, de første blir gjerne fine, men etterhvert går jeg litt lei og da blir det ikke så veldig "bloggbar" innpakning, hihi ;-)

    SvarSlett
  3. PS: Ang. gulv, vi lutet vårt tregulv i det første huset vi kjøpte, det ble veldig lyst og fint synes jeg ;-)

    SvarSlett
  4. Vakreste innpakning, Elisabeth! Hadde jeg fått sånn gaveinnpakning, jeg hadde vært over hodet begeistret;);) Lekker, I like...

    SvarSlett
  5. Hi, is the black ribbon leather or something else (eg tape)? I'm searching for leather ribbon to my crocheting things (see my blog).

    SvarSlett
  6. Nydelig innpakning.
    Gaveinnpakning er gøy!

    Fin torsdag!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  7. Åh, jeg gleder meg også til å pakke inn pakker! Har kjøpt svart innpakningspapir fra Granit, tror det kan bli stilig med litt forskjellig pynt :) Ut å handle gaver snart! :)

    SvarSlett
  8. Hi Nuppu home,

    the black ribbon is just simply
    paper-ribbon : )

    Elisabeth

    SvarSlett
  9. Veldig fin innpakning :) Jeg synes halve moroa med gaver er å pakke dem inn, og jeg unngår alltid å bruke glatt gavepapir og blanke bånd. Det er så mye mer spennende å bruke gråpapir og hyssing (og ikke minst mer miljøvennlig).

    SvarSlett
  10. Hei!
    Hvor har du kjøpt gråpapiret?

    SvarSlett
  11. Nydelig, delikat og rent!! LIKER, LIKER****

    SvarSlett
  12. Hei Zabrina!

    Jeg tror jeg kjøpte dette gråpapiret på Panduro
    i fjor, har desverre ikke funnet likt i år.
    Fint når det er så ´matt´ : )

    Klem E

    SvarSlett
  13. Så utrolig fint!!
    Jeg ble skikkelig inspirert nå kjenner jeg og straks har jeg bestilt masse fint fra Panduro:)
    Klem klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!