Bo Bedre / BoligPluss-logoer

onsdag 28. november 2012

Litt etter litt


..kommer julen snikende inn her :-)
Det blir egentlig litt feil å si snikende, jeg synes det er helt
topp å finne frem litt julepynt men det er ikke sånn at jeg tar frem
alt på en gang - på en magisk dato.






Pynte-til-jul prosessen foregår i hele desember, og starter gjerne
 i slutten av november. Noen svibler, ett lite juletre - også gull da!
..og stjerneputen fra Day passet plutselig inn i sofaen igjen óg.









Ser dere fotografiet i bakgrunnen her?
Fineste Fru Fly har henne også på veggen, og jeg tror ikke vi blir de eneste.
 Fotoserien fra Vee Speers er magisk, og etter å ha sett bildene på flere
svenske blogger og blitt hodestups forelsket fikk jeg 
endelig ett par eksemplarer hjem :-)

..det siste skal jeg prøve å spare til vi er i nytt hus!






Foto Elisabeth


Synes det er fint jeg, finne frem julen litt etter litt.
Også kommer stemningen sigende og, etter 
hvert som høytiden nærmer seg :-)



I morgen holder NIB førjulstreff hos Maxbo Vækerø,
og jeg har fått lov å dele noen av mine juleforberedelser sammen 
Spennende! Ses vi der?



Fin onsdag!


I love adding some christmasfeeling to my home,
the latest is this little tree and some hyacinths.



27 kommentarer:

  1. Lekkert...
    Sees på torsdag, gleder meg!

    SvarSlett
  2. Så lekkert du har det,fint pynta med svibler og den puta var knallfine:)
    Fine dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Det er helt nydelig det hjemmet ditt!
    En så behagelig og vakker flyt.. : )
    Det bildet ditt, fra Coulson Macleod
    - kjøpte du det med ramme fra butikken?
    Elsker det!

    Ha en FIN onsdag
    : )

    SvarSlett
  4. Hei og hå før jeg legger meg! Måtte inn og komentere på dine fine bilder her....vakker stemning, magisk! Og tenk du fikk bildet opp før meg. Ble det ribba rammer?Lekkert...

    SvarSlett
  5. Nyyyydelige bilder, Elisabeth! Det er så fint hos deg!!

    Gleder meg til å se og høre på dere i morgen! :-)

    SvarSlett
  6. Så lys og fin julestemning på bildene dine. Det er så delikat. Passelig julete, akkurat sånn jeg liker det.

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder Elisabeth:)
    Elsker printet!
    Her sniker også julen seg på, litt og litt, så koselig ♥

    Vi sees i morgen ja!

    SvarSlett
  8. Du har det så fint! Og du tar de nydeligste bilder med et fantastisk lys og en god ro.
    Gleder meg til å treffe deg i morgen igjen! :)

    SvarSlett
  9. Deilig at julen sniker seg inn her og der synes jeg!
    Det samme har skjedd i sukkertøysleiligheten!
    1. desember håper jeg alt er på plass ;)
    Elsker å ha julen "fremme" i hele desember :)

    Kose deg på treff!!

    Ha en fin uke!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  10. For noen deilige bilder :)
    SEES i morgen, snuppa! Gleder meg :)

    SvarSlett
  11. Det ser fint ut. Får man fråga om det fina soffbordet, vad är det för modell?

    SvarSlett
  12. Herlig med jul i hus nå.
    Det kommer litt etter litt her også.
    Nydelige bilder!
    Kos deg videre med pynting og julekos.
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  13. Fantastisk fint! Gleder meg til i morgen :)

    SvarSlett
  14. :)) Lekkert!!! du har det så fint:))

    SvarSlett
  15. Kjempelekkert! :) Elsket minijuletreet! Hvor har du kjøpt den telysholderen formet som stjerne? Den var så fin! :) Kos deg på førjulstreff!
    klem

    SvarSlett
  16. Lekkert som alltid! Nydelig print dere har fått også. Gleder meg til å høre på deg og treffe alle sammen i morgen. Vi sees!

    SvarSlett
  17. Gosh! så nydelig hjem..!
    Det bilde av vee speers er flott.
    Liker også det bilde av den jenta med den svart-hvit kjolen og den svarte engelen.

    *Mari*

    SvarSlett
  18. Nyyydelige bilder! Og akkurat sånn er det her hjemme hos oss også :) En lysslynge her, en lysestake der, en svibel med hjem fra butikken - og plutselig begynner det så smått å ligne på jul.

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  19. Så fint du har det! Og kjempefint bilde!
    Begynte med svibler i dag jeg også;) En deilig forberedelse til juletiden, jeg gleder meg til resten:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  20. Hei.

    Flotte bilder du har. Tidligere hadde du et bilde med kart over Paris. Hvor fikk du tak i det? Og tekst med ramme? Inspirernde blogg :)

    SvarSlett
  21. Hei, skjønne deg!
    Jul - litt etter litt - det liker jeg også. Ikke for mye.
    Vakre bilder som alltid!

    Har likevel funnet mulighet til å komme i kveld. Gleder meg til å sees igjen!

    Klem
    AW

    SvarSlett
  22. Så nydelig...hjertet banker!
    Jeg er også på utkikk etter print fra Vee Speers. Har hørt med den svenske nettbutikken "Fotografiska", men de sender dessverre ikke til Norge. Hvor har du fått tak i dine print om jeg kan spørre igjen? ;)
    Ha en finfin ettermiddag!

    SvarSlett
  23. Hei Maruska!
    Jeg kjøpte fra Fototgrafiska, men bestilte de til
    familie i Sverige. De ville ikke sende til Norge, kan ikke helt skjønne hvorfor..

    Må gå noen omveier noen ganger ;-)

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  24. Nydelig førjulsstemning!
    Her kommer også pynten litt etter litt. Men noe av det er tradisjonsbundet til første helga i advendt - som det røde nissehuset farfar lagde til meg for over 10 år siden. Så nostalgisk og koselig:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  25. WOW vilken mysig post:) Kan man följa din blogg via fb eller twitter??

    Vill du se en skön butik med julklappsgodis..kolla in min blogg:)

    ha en fin advent

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvarSlett
  26. Vakre bilder, så nydelig lys!

    Har sett disse bildene rundt om kring jeg også, veldig tøffe ;-)

    Har bittelitt julepynt fremme her hos meg nå, men kommer nok mer i helgen tenker jeg.

    KOS dere på Maxbo , jeg fikk ikke reist likevel, kjiiipt :-(

    SvarSlett
  27. Vee speers bildene er råkule. De har hatt dem hengende på åpent Bakri her på torshov en studn nå og jeg tror jeg har funnet min favoritt ;)

    Kirsti

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!