torsdag 15. november 2012

Jeg liker


..at det jeg omgir meg med har en funksjon i tillegg til å
være dekorativt. 

Saueskinnene jeg hadde i stolene inne har fått ny plassering
i en kurv ved døren ut til takterrassen. Klare til å tas med
når kakaoen skal nytes ute :-)






Foto Elisabeth



Tusen takk for alle gratulasjoner i forbindelse med huskjøpet -
både her, på Instagram og Facebook.
Jeg   g l e d e r   meg!

Fin torsdag



Giveawayen er trukket og Line Hovind (uten blogg) ble 
heldig vinner : ) Urbanwalls tar kontakt med deg.



My old sheepskins are now ready for the 
winterseason on the terrace.



13 kommentarer:

  1. det er herleg med slike skinn! dei har for fullt inntatt huset her og denne vinteren :)

    det er så kjekt å følge husplanane dine på pinterest, og sikkert her på bloggen og etterkvart. kjekt å sjå litt korleis du tenker, og kva du likar. eg veit godt kor altoppslukande slik planlegging er, og ihvertfall når ein er i permisjon ;) du må berre kose deg og nyte at du har så god tid til det. for min del trur eg at nokre valg blei meir gjennomtenkt enn om eg hadde vore i full jobb då alle valg skulle tas. det er ikkje sikkert det hadde blitt badekar med løveføtter og historiske fliser då ;)

    ønsker deg ein herleg dag, vennen.
    her blir det snart brun'o :)

    -god klem

    SvarSlett
  2. Hehe, akkurat der enda skinna her i huset også for eit par dagar sidan ;)

    Gratulerer med huskjøpet! Ønsker deg lukke til med planlegging og gjennomføring. Har nettopp vore igjennom det samme, det var slitsomt (nesten mest slitsomt med planlegginga, så mange valg som skal takast!), men alt er SÅ verdt det no når vi er på plass. Liker så godt bloggen din, stilen din, er sikkert på at det vert nydeleg i den nye heimen, og eg gleder meg stort til å følge med. Masser inspirasjon, takker!

    Helsing Randi

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder og jeg liker ideen med saueskinn i korg. Det er jo dekorativt. Ha en herlig dag.

    SvarSlett
  4. Det var virkelig dekorativt og smart!

    ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Lurt!
    Gratulerer med huskjøp. Så spennende! Høres gøy ut å planlegge hus igjen. Føles som en evighet siden vi gjorde det, ennå det bare har gått i underkant av seks år. Liker det. Motiverende og gøy. Kos deg med planleggingen:)

    Ønsker deg en deilig dag. Her skinner faktisk sola. Så deilig! Trenger dette fine lyset innimellom alt regnværet...

    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Så lurt! Fint ble det også. :)
    Ha en fin torsdag.
    God klem

    SvarSlett
  7. Kjempefint og ikke minst lurt:)
    Hvor har du kjøpt saueskinnene?
    Var så fine:)

    SvarSlett
  8. Lekkert!!
    Deilig og koselig med ullpledd om vinteren:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. I Love your BLOG

    Lots of LOVE from switzerland

    http://jacquelineswhitehome.blogspot.ch/

    SvarSlett
  10. Lekkert og delikat!
    Leter etter slike saueskinne på nettet selv akkurat nå. Langhåret i lyse nyanser. Kan jeg kanskje spørre hvor du har kjøpt dine?
    Fin kveld til deg :)

    SvarSlett
  11. Hei Maruska : )

    Jeg kjøpte saueskinnene direkte fra Roar Pelsindustri i Sandvika, en kan komme på showrommet der å se : )

    KLEM

    SvarSlett
  12. Tusen hjertelig takk for svar :)
    Klem

    SvarSlett
  13. Gratulerer med huskjøpet!
    Leste om det i lokalavisen idag. Velkommen til "bøgda!
    Hilsen fra Nina

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!